czwartek, 18 lutego 2016

cloudily


Pierwszy tydzień ferii powoli dobiega końca, a ja jeszcze nie zaczęłam 
realizować swoich planów na ten czas. Stwierdziłam, że dziś biorę się do
pracy, a jutro spodziewam się gościa, który mi w tym pomoże. Przy okazji
pojawi się w kolejnym poście, choć śmiało można się domyślać o kim mowa.
Wczorajsze zdjęcia, jakie zaraz będziecie mogli oglądać nie należą do udanych
moim zdaniem. Miałam chyba po prostu gorszy dzień i pogoda również nie 
biła pozytywizmem. :D właściwie część winy możemy zwalić na egzamin
kontrolny w mojej szkole jazdy, który miałam chwilę później. Na szczęście 
wszystko poszło pomyślnie i już niedługo zaczynam jazdy! :)) Oj będzie mi 
brakować tych wykładów.. zawsze po godzinie zajęć czułam niedosyt, chciałam
więcej i więcej, mogłabym tam siedzieć 3 godziny, serio. U Was też tak było? 
 Dla mnie prawko to postanowienie do zrealizowania na ten rok i jedno z marzeń,
stąd też moje podekscytowanie i ogromna radość. Dobra, koniec, zapraszam do 
obejrzenia kilku zdjęć jakie udało mi się wygrzebać:














 

2 komentarze:

  1. przesadzasz zdjęcia są bardzo fajne! :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To teraz tylko czekać na sesję za kółkiem :D
    Ślicznie! :*

    OdpowiedzUsuń