piątek, 17 kwietnia 2015

moje zakupy


Hej, mimo że dochodzi 22 postanowiłam napisać Wam posta,
bo zdjęcia na publikację czekają i czekają. 
Nareszcie mamy weekend! Cieszę się ogromnie, choć wiem, że
minie w błyskawicznym tempie. W niedziele rano czeka mnie bieg
przygodowy, czyli jakieś 15km po Katowicach.. ale wracając do 
tematu posta.. chciałam pokazać Wam jak zazwyczaj wyglądają
moje zakupy, w co się zaopatruję i czego najczęściej używam. 
Postanowiłam sobie nie jeść słodyczy mniej więcej do połowy
czerwca, dlatego świetną alternatywą są wafle ryżowe (koniecznie
fioletowe!) z Biedronki. U-wiel-biam je! Mają co prawda cukier 
w składzie, lecz są dużo lepszą opcją niż paczka chipsów. 
Zawsze złapię też jakiś owoce. Najczęściej są to banany lub
jabłka. Płatki owsiane to podstawa mojego śniadania. Ciemne
pieczywo, które zawsze przyda się na kolejny posiłek. Kefir
lub maślanka, czyli moje must have do koktajli. Serek wiejski
czyli super opcja na kolację. Cytryna i świeża mięta + woda 
na poprawę metabolizmu. Kasze, zawsze konieczność do 
obiadu. Mój ulubiony jogurt, który zawsze muszę mieć
w lodówce. Na zdjęciu widać także len, który czasami 
robię sobie przed śniadaniem. 
Więc tak mniej więcej wyglądają zakupy u mnie, HYHY
MIŁEGO! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz