czwartek, 21 maja 2015

MAGNUM♥ice cream


Hmm.. od czego by tu zacząć? Tydzień temu podczas czekania na koleżankę 
miałam ogromną ochotę na loda, więc skoczyłam do pobliskiego sklepu i w 
moje ręce po raz pierwszy w życiu trafił Magnum. Po prostu się zakochałam..
Lody te mają jedną, podstawową wadę - są drogie,  ale nie żałuję wydanych 
pieniędzy, bo dla takiego smaku warto.. ♥ Osobiście mogłabym jeść słodycze,
fast foody, lody i podobnego typu rzeczy każdego dnia. Ostatnio mój chłopak
zobaczył na własne oczy jak dużo potrafię zjeść i co chwilę prosiłam go, abyśmy
poszli do sklepu, bo mam ochotę na loda. :'D 
Następnego dnia stwierdziłam, że aż napiszę Wam posta na ich temat i kupiłam
wszystkie smaki jakie tylko były dostępne w sklepie. Był wieczór i niezbyt ciekawe 
światło, więc zdjęcia przeniosłam na kolejny poranek, lecz połowa asortymentu
nie przetrwała do rana, więc musiałam znów jechać do sklepu, aby uzupełnić braki. 
Ku mojemu zdziwieniu pojawił się smak, który totalnie nie podszedł mi do gustu, 
ale o tym za chwilkę.. 


ALMOND
To jest właśnie ten mistrz na którego trafiłam po raz pierwszy. 
Uwielbiam orzechy, a w tym przypadku polewa czekoladowa
z migdałami świetnie komponuje się z waniliowym wnętrzem.
6/6

CREME BRULEE
 A ten pobija chyba nawet poprzednika.. W środku jest sos
karmelowy połączony ze smakiem creme brulee, a to 
wszystko oblane mleczną czekoladą z kawałkami 
karmelizowanego cukru! Podczas jedzenia mamy uczucie
jakby nam coś strzelało w ustach! Sztos!
6/6

TIRAMISU
Brat poprzedniego, również pycha! Smak tiramisu 
z sosem kawowym w polewie z mlecznej czekolady
z kawałkami kawowych biszkoptów. Także jest 
uczucie strzelania. Mimo że nie przepadam za 
smakiem tiramisu ten lód naprawdę mi smakuje!
6/6

CLASSIC
Akurat ten zwykły, klasyczny-waniliowy 
w czekoladzie mlecznej nie wywołał u mnie
większego zachwytu. Po prostu dobry. 
Nie dorównuje poprzednim. 
5/6

MARC DE CHAMPAGNE
Marc de Champagne w mleczej 
czekoladzie pokrytej srebrną polewą.
Wygląd robi wrażenie i smak także
daje radę, choć jestem wierna 
moim faworytom wymienionym
na początku. ;)
5/6

STRAWBERRY & WHITE
Jeśli lubicie owocowe lody, to opcja dla Was. Polewa 
z białej czekolady i truskawki to dobre połączenie.
Ja osobiście mam inny gust, więc niestety 
4/6

BLACK ESPRESSO
I dotarliśmy do smaku, który jak dla mnie
jest totalną klapą, ale może dlatego, że nie 
lubię intensywnego smaku kawy sypanej..
Lody waniliowe z sosem kawowym i polewą
z gorzkiej czekolady. Wszystko było ok, póki
nie dostałam się do polewy. Miałam wrażenie
jakbym jadła fusy, dosłownie. Smak był
bardzo intensywny, więc dla mnie na NIE, 
ale dla wielbicieli kawy sypanej może okazać
się strzałem w dziesiątkę. Nie mam zdjęcia
jak prezentuje się na patyku, bo znajdował się
wśród tych, które zjadłam przed zrobieniem
fotek i nie byłam w stanie kupić go ponownie.
2,5/6


Już chyba od jakiegoś czasu w Żabce jest promocja z 5zł na 3zł
nie wiem czy nadal trwa, ale szybciutko lećcie sprawdzić! 
Uważajcie tylko, bo one naprawdę uzależniają, hihi :)
A może jest już ktoś, kto próbował? Który smak wegług Was najlepszy?
Albo który macie ochotę spróbować?

3 komentarze:

  1. Ale mi smaka zrobiłaś! Kiedy jemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lody <3 Uwielbiam lody <3 zjemy kiedyś razem kuzyneczko xD ? :****

    OdpowiedzUsuń
  3. Jużsię nie mogę doczekać kiedy się zobaczymy <3

    OdpowiedzUsuń