czwartek, 22 października 2015

Czytanie jest fajne!


Przyznam się szczerze, bez bicia, że nigdy nie lubiłam czytać!
Lektury szkolne, to była moja największa zmora i na palcach
u jednej ręki mogę wymienić te, które jakimś cudem udało mi
się przeżyć. Już ponad rok temu moje nastawienie diametralnie
się zmieniło. Pewnie pamiętacie szał na film jak i książkę "Gwiazd
naszych wina"? Wtedy właśnie postanowiłam, że kupię książkę,
a później obejrzę film. Byłam tak zawzięta i udało mi się!
Od tamtego czasu moja osobista biblioteka się powiększa, a ilość
dobrowolnie przeczytanych książek z miesiąca na miesiąc rośnie. 


GWIAZD NASZYCH WINA - JOHN GREEN
Na pierwszy ogień pójdzie wspomniana już wcześniej
książka, dzięki której wszystko się zaczęło. Tematyka 
choroby, której motyw przejawia się w  powieści jest
mi bardzo bliska i czytając utożsamiałam się z bohaterami.
Jednak dopiero na filmie wszystko pękło i pamiętam, że
z kuzynką płakałyśmy jak bobry. Polecam! 
10/10


LOVE, ROSIE - CECELIA AHERN
Kolejna książka godna polecenia! Czytałam ją
z wielką przyjemnością. Nie jest ona jednak 
napisana 'typowo'. Mianowicie składa się z 
listów, maili i rozmów na czacie. Jak dla mnie
nie stanowiło to problemu, ponieważ wszystko
było jak najbardziej zrozumiałe. 
10/10


JESTEŚ CUDEM - REGINA BRETT
Tą książkę poleciła mi koleżanka, kiedy potrzebowałam
przeczytać coś dającego do myślenia. Na początku działało
i naprawdę byłam pozytywnie nastawiona, lecz pod koniec, 
czyli kilka ostatnich lekcji zmuszałam się, ale nareszcie się
udało i dotrwałam do końca. Po kolejne części póki 
co nie zamierzam sięgać. 
8/10


BĄDŹ SWOJĄ SIŁĄ PRZEZ 365 DNI W ROKU - DEMI LOVATO
Tutaj znajdziecie motywację i cel działania na każdy
dzień roku. Ja aktualnie zawiesiłam czytanie tej książki,
lecz do końca niewiele mi zostało i do sylwestra na pewno
skończę. 
9/10


TAJEMNICZY UŚMIECH - NICCI FRENCH
 Ta perełka jest aktualnie przeze mnie czytana. Kupiłam
ją w krakowskiej księgarni do której zawsze zaglądam z 
kuzynką! Tematyka całkowicie różni się od tych wyżej
wymienionych. Zdecydowanie polcam, ale uwaga, bo jest
wciągająca! 
10/10


KRWAWE WINO - ERICA SPINDLER
A tuż jak skończę Tajemniczy uśmiech, zabieram się
za to maleństwo. Podobno jest super, zobaczymy :)


Jeżeli nie macie pomysłu na długie, jesienne wieczory, to naprawdę polecam
Wam zaopatrzyć się w jakąś dobrą książkę, koc, kubek kakao lub herbaty i 
delektować się chwilą. 

Lubicie czytać? 
Któraś z wymienionych wyżej książek wpadła Wam już w ręce?  
A może jesteście w stanie polecić mi coś fajnego? 


3 komentarze:

  1. Mam kilka z tych książek :D Są świetne :)
    jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno wypożyczę jedną z nich xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Love Rosie!
    Zaczęłam rok temu czytać u Ciebie, a skończyłam miesiąc temu, gdy ją wreszcie dorwałam z biblioteki. ;)
    Super! :)

    OdpowiedzUsuń