niedziela, 7 czerwca 2015

the end is coming


Aktualnie siedzę u Igusi z moim laptopem na kolanach, bo aż tu musiałam go
 przyprowadzić z racji tego, że w domu nie mam internetu. Za tydzień powinien 
się pojawić, także zasypię Was postami (nareszcie!) i wierzcie mi, że nie mogę się 
doczekać! Zdjęcia mam zrobione na zapas i aż żal, że nie mogę tego dodać na bierząco. 
Jak minął Wam długi weekend? Mnie osobiście super! Właściwie od dwóch tygodni 
byłam w szkole zaledwie dwa razy z powodu zwykłego lenistwa, ale dopiero teraz 
skorzystałam jakoś z wolnego czasu. Zrobiłam coś dla siebie, dla innych.. 
Byłam biegać, przygotowałam sobie przepyszny obiad, zrobiłam zdjęcia na bloga, 
poszłam na koncert, spotkałam się ze znajomymi, leżakowałam w słońcu, wzięłam gorącą 
kąpiel w wannie, poczytałam książkę, słuchałam muzyki.. Są to niby zwykłe czynności 
dnia codziennego, ale nawet takie 'drobiazgi' powinniśmy doceniać. W czwartek 
niespodziewanie zostałam zaproszona na noc do mojej Moni, gdzie później dołączyła 
Ola i gadałyśmy do samego rana, a potem od razu leciałam do szkoły napisać dwie
 kartkówki. Wieczorem rap festiwal! ¦ Cudownie było zobaczyć Sobotę, Bonsona, 
Górala, Sokoła i innch na żywo. A wczoraj Liber z Natalią Szroeder i Kayah. 
Pierwszego duetu nie udało mi się zobaczyć na scenie, ale za to mam zdjęcie z Natalią, 
jeśli chodzi o Kayah, to był drugi raz kiedy widziałam ją na żywo i również 
wypadła super. Dni Miasta to super sprawa, dlatego jeśli są organizowane też u Was 
lub jakoś w pobliżu, to korzystajcie! :) W przyszłym tygodniu wybieram się po raz 
kolejny na Kamila Bednarka, Enej, Mateusza Ziółko, Donatana & Cleo, Mesajaha,
 Piersi i Pawła Kukiza. Na pewno będzie fajnie! A dziś pokażę Wam efekty jednej z 
trzech sesji z Misią (link do bloga) i niedługo u niej na blogu będziecie też mogli zobaczyć 
jak ona sprawdziła się przed obiektywem, a wierzcie na słowo, że będzie co oglądać.



1 komentarz:

  1. Aaaaaa <3 cudowne! Już nie moge doczekać sie kolejnych zdjęć :*

    OdpowiedzUsuń