sobota, 5 grudnia 2015

CLARET


Kiedy pojawi się ten post, ja zapewne będę dobrze bawić się w Lublinie. 
Ostatnie dni, to nie był mój najlepszy czas.. Mam nadzieję, że ten weekend
pozwoli mi się odstresować, zresetować umysł i od poniedziałku wrócić do 
normalnego życia z naładowanymi bateriami. Chyba każdy czasem potrzebuje 
odciąć się od codzienności, wyjechać, zapomnieć o wszystkim.. Ja teraz tego 
bardzo potrzebuję. Życzę udanego weekendu i zapraszam do zobaczenia zdjęć,
które bardzo długo czekały na dodanie, więc nareszcie nadszedł ten moment.
Mój policzek nie wygląda tutaj najlepiej, bo byłam kilka dni po zabiegu, ale
myślę, że można przymknąć oko na tą kwestię. :)
























2 komentarze:

  1. świetna stylizacja :D śliczniej w niej wyglądasz.

    Zapraszam na nowy post z serii świątecznej <3
    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zawsze, zajebiście *.*
    i jeszcze nasze mordki <3

    OdpowiedzUsuń