poniedziałek, 21 grudnia 2015

frst backstage




Z Misią nareszcie wybrałyśmy się na zdjęcia, bo albo pogoda nie taka,
albo ja miałam zabieg, ale w końcu trafiłyśmy na idealną porę, a aura 
panująca na dworze kompletnie nie wskazywała na połowę grudnia. 
Dzisiaj tylko backstage i mała fotorelacja z wczorajszego dnia. Zdjęcia
z sesji pojawią się już około środy. Jestem bardzo zadowolona z efektów i
chyba nie muszę powtarzać po raz xxx, że takie wypady to sama przyjemność.
♥♥

 obawa czy zdążę na tramwaj | u Misi w windzie | szczęśliwa koala

dotarłam! | na dzień dobry dostałam super prezent! dziękuję :*

 w trakcie czekania zrobiłam sobie kilka zdjęć ;) :D

pakowanie.. | już prawie w gotowości | po schodkach na dół była nasza przebieralnia

 jarmark świąteczny w Kato | już 3 h zdjęć :) | ♥

przerwa na lunch | zmiana outfitu | czas na selfie

no co, fajna szyba :P

rozmowa z mamą

Większość zdjęć była robiona telefonem w aplikacji snapchat
mój snap: weronii33 

1 komentarz:

  1. No bez jaj, aż się poryczałam ze wzruszenia <3
    Zdecydowanie jeden z najlepszych dni życia! :*

    OdpowiedzUsuń